معرفی
 
نهاد ترویجی فناوری نانو در انجمن شیمی دانشگاه اصفهان
مکانی برای آشنایی با آخرین رویدادهای علمی مرتبط با فناوری نانو

 هدف از برگزاری این مسابقه که بزرگترین رقابت علمی دانشجویی کشور در زمینه فناوری نانو است، ایجاد فضای رقابتی سالم به منظور افزایش آشنایی دانشجویان با فناوری نانو، گسترش آموزش فناوری نانو در دانشگاه‌ها و دیگر مراکز علمی – آموزشی کشور است.

علاقمندان به فناوری نانو می‌توانند با شرکت در این آزمون، میزان آشنایی خود با فناوری نانو را مورد ارزیابی قرار دهند و برای ارتقاء سطح آگاهی خود برنامه ریزی و تلاش نمایند. کلیه افراد علاقمند به فناوری نانو در تمامی رشته‌های دانشگاهی مرتبط، دانشجویان، فارغ التحصیلان، اساتید، کارمندان، دانش آموزان و معلمان امکان حضور در این مسابقه را دارند.

این مسابقه در یک مرحله‏ و بصورت تئوری برگزار خواهد شد و کلیه سوالات آزمون به صورت چند گزینه ای طراحی می شود. ارزیابی نهایی آزمون بر اساس مقطع تحصیلی و در دو گروه صورت خواهد گرفت: 1- گروه تحصیلات تکمیلی و 2- مقطع کارشناسی و پایین تر. همچنین در این آزمون تعدادی سوال تشریحی علاوه بر سوالات چهار گزینه ای ارائه خواهد شد تا داوطلبان دریافت گواهی توانمندی تدریس فناوری نانو  به آن پاسخ دهند. اعطای گواهی توانمندی تدریس منوط به کسب حد نصاب علمی در آزمون چهار گزینه ای است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:, :: 21:0
Nanosky

درباره وبلاگ


خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نهاد ترویجی ستاد نانو در دانشگاه اصفهان و آدرس nanosun.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 51
بازدید کل : 1619
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1