نهاد ترویجی فناوری نانو در انجمن شیمی دانشگاه اصفهان
مکانی برای آشنایی با آخرین رویدادهای علمی مرتبط با فناوری نانو

 

عضویت در سایت نانو:

همه داوطلبان به منظور ثبت نام در مسابقه ملی فناوری نانو باید ابتدا به قسمت ثبت کاربر جدید در سایت ستاد نانو مراجعه و مشخصات خود را به دقت وارد نمایند. ایمیل وارد شده در فرم عضویت در سایت نانو، به عنوان شناسه کاربری شما ثبت می شود، لذا از ایمیل صحیح و شخصی استفاده نمایید. پس از تکمیل مراحل عضویت در سایت نانو، نام کاربری و کلمه عبور اختصاصی به ایمیل شما ارسال می شود.

 توجه: از آنجا که رتبه بندی مسابقه بر اساس رشته و مقطع تحصیلی درج شده در فرم ثبت نام انجام خواهد شد و جوایزی به برگزیدگان تعلق خواهد گرفت، لطفاً در تکمیل اطلاعات فرم ثبت نام دقت نمایید. ضمناً به درج صحیح شماره تلفن همراه برای اطلاع رسانی مناسب مسابقه توجه نمایید. 

ثبت نام مسابقه به دو طریق انجام می شود:
  1. مراحل ثبت نام انفرادی:

پس از عضویت در سایت ستاد نانو می توان از طریق صفحه شخصی، ثبت نام مسابقه را انجام داد. بدین منظور داوطلبان باید با شناسه کاربری (ایمیل) و رمز عبور(ارسال شده به ایمیل) وارد سایت شوند و پس از ورود به صفحه کاربری خود، ثبت نام در سومین مسابقه فناوری نانو را انجام دهند. تأییدیه ثبت نام در مسابقه، پس از ثبت نام و پرداخت هزینه، به ایمیل داوطلبان ارسال و در صفحه شخصی آنها در سایت نانو درج می شود. هزینه ثبت نام به صورت انفرادی 20000 تومان خواهد بود که به صورت الکترونیکی قابل پرداخت است. داوطلبانی که به صورت انفرادی ثبت نام می کنند به منظور برخورداری از خدمات آموزشی و دوره های آماده سازی می توانند با نهاد ترویجی ستاد نانو واقع در انجمن علمی دانشکده شیمی دانشگاه اصفهان ارتباط برقرار کنند.
  1. مراحل ثبت نام از طریق نهادهای ترویجی:

داوطلبانی که به عضویت سایت ستاد نانو در آمده اند با ارائه شناسه کاربری خود (ایمیل ثبت شده در فرم عضویت سایت نانو) به مسئول نهاد ترویجی ستاد نانو واقع در انجمن علمی دانشکده شیمی دانشگاه اصفهان می توانند ثبت نام مسابقه را انجام دهند. تأییدیه ثبت نام در مسابقه، پس از ثبت ایمیل داوطلب در صفحه اختصاصی نهاد ترویجی و پرداخت هزینه ثبت نام توسط نهاد ترویجی، به ایمیل داوطلبان ارسال و در صفحه شخصی آنها در سایت نانو درج می شود. هزینه ثبت نام  با 50 درصد تخفیف ویژه نهادهای ترویجی 10000 تومان است. افرادی که از طریق نهاد ترویجی انجمن علمی شیمی دانشگاه اصفهان ثبت نام خود را انجام می دهند می توانند از خدمات آموزشی که این نهاد برای آماده سازی داوطلبان برای مسابقه ملی ارائه می دهد برخوردار شوند. 

تماس با ما

           
چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:, :: 17:52
Nanosky

 

  1. لوح تقدیر:

 به تمامی برگزیدگان مسابقه از طرف ستاد ویژه توسعه فناوری نانو لوح تقدیر اعطا می گردد. برگزیدگان مسابقه عبارتند از:

  •  50 نفر اول مسابقه
  • 10 نفر اول مقطع کارشناسی
  • 3 نفر اول رشته هایی که بیشتر از 50 شرکت کننده در جلسه آزمون داشته باشند

 

 

  • 2-جایزه نقدی:


 

تماس با ما

ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:, :: 21:9
Nanosky

 

  • نانو ساختارها
  • روش های ساخت و سنتز نانو ساختارها
  • روش ها و تجهیزات شناسایی و آنالیز
  • کاربردهای فناوری نانو
  •  تجاری سازی فناوری نانو
تماس با ما

           
دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:, :: 21:8
Nanosky

 

  • شروع ثبت نام: آبان ماه 1391
  • پایان ثبت نام: فروردین‌ماه 1392
  •  زمان برگزاری مسابقه: اردیبهشت‌ماه 1392
  • زمان اعلام نتایج: خردادماه 1392
تماس با ما

           
دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:, :: 21:7
Nanosky

 ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در راستای اهداف ترویجی و آموزشی تدوین شده در سند راهبرد 10 ساله فناوری نانو، و در پی برگزاری موفقیت آمیز اولین و دومین مسابقه ملی فناوری نانو، اقدام به برگزاری سومین مسابقه ملی فناوری نانو نموده است. مسابقات دانشجویی فناوری نانو هر ساله با گستره ملی، توسط کارگروه ترویج و آموزش عمومی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو با حضور هزاران نفر از علاقمندان به فناوری نانو برگزار می‌گردد.

تماس با ما

ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:, :: 21:0
Nanosky

درباره وبلاگ


خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نهاد ترویجی ستاد نانو در دانشگاه اصفهان و آدرس nanosun.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 43
بازدید کل : 1611
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1